Eilen aloitin "laihdutus" -projektini. Postaan myöhemmin aloitusmitoistani ja tavoitteistani. Nyt kuitenkin haluan nyt avautua ruoasta. Olen sellanen -mitä-enemmän-rasvaa-sen-parempi -ihminen. Ja sokeria. Ja mitä enemmän ruokaa nii sen parempi. Yökin kököistä, syön kasvikset (joista ihme kyllä tykkään!!) voihin uitettuna, kaikki superfood ja "terveelliset" ruuat on öklöjä. Tänään söin lounaaksi tomaattikeittoa raejuustolla ja kaksi pientä viipaletta vaaleaa leipää. Ewwww.. vieläkin puistattaa, mutta olen päättänyt, että aion tykätä siitä vielä joku päivä. Kait makuaisti tottuu kun tarpeeksi syö. Kaurapuuroa olen aina inhonnut, mutta kun olen katsonut kun lapseni syövät (lue:sotkee) sitä niin inho on noussut uusiin korkeuksiin. Yllätyksekseni olen huomannut, että kun laittaa paljon marjoja joukkoon niin ei tarvitse yökkiä syödessä, jes! Illalla pitäisi testata maitorahkaa, joka on mielestäni ehkä maailman kauheinta, mutta ostin steviaa makeuttamaan sitä. Tavoitteena tässä ruokaremontissa on alkaa syömään kuin normaalit ihmiset, normaaleja asioita ja normaaleja määriä. Haluan opetella syömään uusia asioita sekä ruokalajeja, jotta lapsenikin oppisivat. Kiitos vaan omalle isälleni, joka on oikea nirsojen nirso. Häneltä olen ottanut mallia, kuinka olla maailman ennakkoluuloisin ruokaa kohtaan! :-D  

Nyt olen ollut toista päivää ilman herkkuja ja tuntuu, ettei ajatukseni pyöri oikeen minkään muun ympärillä. Suklaata tekee mieli todella paljon! Olen myös haaveillut mustikkapiirakasta vaniljajäätelön kera ja melkein söin esikoisen karkit, jotka on seissyt kuiva-ainekaapin perällä jo monta kuukautta. Jos ei kahdessa viikossa ala helpottamaan sokerihimo niin pitää jättää ruokavaliosta kaikki sokerinen (marjat, hedelmät, jukurtit yms.) pois niin sillon viimeistään luulisi helpottavan. Tai sitten tämäkin himo on vain psyykkistä mikä ei todellakaan ole hyvä homma.

Tällä hetkellä olo on aika hyvä ja uskon pystyväni olemaan vielä 8viikkoa ja 3 päivää ilman herkkuja. Vielä pitää petrata veden juonnissa sekä asenteessa!